
Bestellen
Hoe weet ik of bepaalde meubels op voorraad zijn?
Bij Krea zijn veel meubels op voorraad, maar niet alles. In de winkel kan je steeds aan onze verkopers vragen of de meubels op voorraad zijn. Bestel je via onze website? Ook hier kan je zien hoeveel stuks er nog op voorraad zijn.
Bij meubels die niet op voorraad zijn, geeft de verkoper steeds een geschatte levertermijn mee. Deze kan je ook vinden op onze website bij een online aankoop.
Ik heb iets in de winkel gezien, maar vind het niet online. Hoe kan ik het toch nog bestellen?
Een groot deel van ons aanbod staat online. Toch kan het zijn dat je bepaalde artikelen niet online vindt. Kom langs bij Krea/Colifac of contacteer onze verkopers via mail of telefoon. Vermeld het artikel waarin je geïnteresseerd bent via een artikelnummer, modelnummer of beschrijving. Het artikel- en modelnummer vind je op elke prijskaart.
Kan ik alles online bestellen?
Een groot deel van ons aanbod is online te bestellen. Bij artikelen met veel personalisatiemogelijkheden, zoals tafels, salons of kleerkasten, kan je niet altijd alle configuraties online bekijken. Vind je dus online niet wat je zoekt? Breng een bezoekje aan de Krea toonzaal en ontdek alle mogelijkheden binnen onze collecties.
Kan ik mijn aankoop nog annuleren?
Om te weten of wijzigen nog mogelijk is, kan je best mailen (info@colifac.be) of bellen (03/760.18.53) naar de Colifac winkel. De mogelijkheid om te annuleren hangt af van de status van je bestelling.
Kan ik mijn aankoop nog wijzigen?
Om te weten of wijzigen nog mogelijk is, kan je best mailen (info@colifac.be) of bellen (03/760.18.53) naar de Colifac winkel. De mogelijkheid om te wijzigen hangt af van de status van je bestelling.
Kan ik mijn aankopen bij jullie stockeren?
Verhuis je pas binnen enkele maanden? Dan stockeren wij gratis je aankopen in ons magazijn. Om een leveringsdag af te spreken, neem je best enkele weken voor de gewenste leverdatum contact met ons op. Indien je de goederen zelf komt ophalen, moet je niet op voorhand verwittigen. Je kan steeds afhalen tijdens de openingsuren van de winkel, dus ook op zaterdag en zondag.
Kan ik via e-mail of telefonisch bestellen?
Ja, dat kan! Contacteer de winkel tijdens de openingsuren en vermeld het juiste artikel- of modelnummer. Dit vind je op onze website bij 'technische details' of op de prijskaarten in de winkel. Onze verkopers helpen je graag verder. Je vindt alle telefoonnummers en mailadressen onderaan de pagina.
Moet ik een voorschot betalen?
Bij aankoop vragen we je om een voorschot van minimum 20% te betalen. Dit wordt ook genoteerd op de verkoopsovereenkomst. Het resterende saldo wordt betaald bij levering of ophaling.
Wat is de geschatte levertermijn van mijn bestelling?
De levertermijn is afhankelijk van het type meubel dat je bestelt. Onze verkopers kunnen je een geschatte levertermijn geven wanneer je bestelt. Ook op onze website vind je bij de producten een geschatte levertermijn terug. Dit is een inschatting van de tijd die nodig is om artikel bij ons in het magazijn te ontvangen. Als het meubel bij jou thuis moet geleverd worden, dan hou je rekening met een 2-tal weken extra.
Wat is de status van mijn bestelling?
Onze verkopers helpen je hier graag mee verder. Voor de status van je bestelling kan je best mailen (info@colifac.be) of bellen (03/760.18.53) naar de Colifac winkel. Leveringen worden afgesproken nadat alle artikelen voorradig zijn.
Zit je nog steeds met vragen? Neem contact met ons op!
Winkel
+32 (0)3 760 18 53
info@colifac.be
Weekdagen: 10:00 - 18:00
Dinsdag gesloten
Zaterdag: 9:30 - 18:30
Zondag: 13:00 - 18:30
Levering & service
+32 (0)3 760 18 50
levering.service@krea.be
Maandag: 8:00 - 16:30
Dinsdag: 8:00 - 15:00
Woe - Do - Vrij: 8:00 - 17:30
Weekend: gesloten
Administratie
Weekdagen: 8:00 - 16:30
Dinsdag: 8:00 - 15:00
Weekend: gesloten
Buiten de openingsuren? Gebruik onderstaande knop en vul het contactformulier in!