Garantie, reparatie en retours

Hoe lang loopt de garantie?

Gedurende de eerste 2 jaar na de levering, heeft de koper het recht het meubel in geval van gebrek te laten herstellen. Indien herstelling onmogelijk blijkt te zijn, zal vervanging door vergelijkbaar meubel voorgesteld worden. Gedurende het derde jaar geldt dezelfde garantieregeling, maar worden de kosten 50-50 verdeeld. In geval van betwisting is de Geschillencommissie bevoegd.

Ik heb een defect vastgesteld. Wat nu?

Contacteer ons zo snel mogelijk. Dit kan telefonisch (03 780 35 64), via mail (levering.service@krea.be) of via het contactformulier (klik hier).
Vermeld het verkoopnummer (het rode nummer rechts bovenaan op je bestelbon) en geef een duidelijke beschrijving van het defect.
Contacteer je ons via mail? Voeg dan ook enkele foto’s toe. Zorg ervoor dat de bijlagen in de mail niet te groot zijn. Je krijgt een bevestiging als wij de mail goed hebben ontvangen. 

Kan ik mijn aankoop nog annuleren?

Om te weten of wijzigen nog mogelijk is, kan je best mailen (info@colifac.be) of bellen (03/760.18.53) naar de Colifac winkel. De mogelijkheid om te annuleren hangt af van de status van je bestelling.

Kan ik mijn aankoop nog wijzigen?

Om te weten of wijzigen nog mogelijk is, kan je best mailen (info@colifac.be) of bellen (03/760.18.53) naar de Colifac winkel. De mogelijkheid om te wijzigen hangt af van de status van je bestelling.

Wat houdt de kwaliteitsgarantie in?

Alle meubelen ondergaan bij ons een strenge controle zodat we jou een prima prijs-kwaliteitverhouding kunnen bieden. Bovendien krijg je 3 jaar garantie. Gedurende de eerste 2 jaar na de levering heb je als koper recht op een kosteloze herstelling, of indien deze onmogelijk blijkt, vervanging door een vergelijkbaar meubel. In het 3e jaar geldt dezelfde garantieregeling maar worden de kosten 50-50 verdeeld. Bij Colifac en Krea speelt u dus op zeker. 

Wat houdt de laagste prijsgarantie in?

Indien je binnen de maand na aankoop toch hetzelfde meubel vindt aan een lagere prijs, onder dezelfde servicevoorwaarden in een meubel detailzaak binnen de 30km rond Colifac, dan betalen wij het prijsverschil terug.

Zit je nog steeds met vragen? Neem contact met ons op!

 

Winkel

+32 (0)3 760 18 53
info@colifac.be

Weekdagen: 10:00 - 18:00
Dinsdag gesloten
Zaterdag: 9:30 - 18:30
Zondag: 13:00 - 18:30

 

Levering & service

+32 (0)3 760 18 50
levering.service@krea.be

Maandag: 8:00 - 16:30
Dinsdag: 8:00 - 15:00
Woe - Do - Vrij: 8:00 - 17:30
Weekend: gesloten

 

 

Administratie

+32 (0)3 760 18 54

info@colifac.be

Weekdagen: 8:00 - 16:30
Dinsdag: 8:00 - 15:00
Weekend: gesloten

 

E-mail

Buiten de openingsuren? Gebruik onderstaande knop en vul het contactformulier in!

Contacteer ons