Betalen

Aanvaarden jullie consumptiecheques en ecocheques?

Ja. Consumptiecheques worden aanvaard op alle aankopen in onze toonzalen. Ecocheques kunnen gebruikt worden voor de aankoop van verlichting (al onze verlichting is LED). Bij levering en op de website is het nog niet mogelijk om te betalen met dit type cheques. 

Hoe kan ik betalen met een cadeaubon?

Gebruik je cadeaubon in één van de woonwinkels door hem af te geven aan de kassa. Ook bij een telefonische bestelling of via mail kan je de cadeaubon gebruiken voor je aankoop. Geef hierbij zeker de unieke code door die op je cadeaubon staat. Helaas is het momenteel niet mogelijk om de cadeaubon in te geven bij een aankoop op de website.

Hoe kan ik het resterende bedrag (saldobedrag) betalen?

Haal je je meubels af? 
Dan betaal je dit bedrag aan de kassa op één van deze manieren:

  • Cash: je kan max 3000€ cash betalen. Dit conform de Belgische wetgeving. Dit bedrag wordt berekend over alle betalingen en bestellingen heen: voorschot, bijbetaling, saldo. Het is mogelijk om een deel cash en een deel met de kaart te betalen. 
  • Betaalkaart: Bancontact, Mastercard of Visa. Let hierbij op je persoonlijke limiet. Als deze is ingesteld op een bepaald bedrag, dan zal je op 1 dag niet meer kunnen betalen dan dat bedrag. Check even je banking app of contacteer je bank om zeker te zijn dat de limiet hoog genoeg staat. Het is mogelijk om een deel cash en een deel met de kaart te betalen. 
  • Overschrijving: Je kan tot 5 werkdagen op voorhand overschrijven naar één van onze rekeningnummers: BE03 4139 1647 8184 (KBC) of BE79 2930 1520 7433 (BNP Paribas Fortis). Vermeld bij overschrijving de OGM code of het verkoopnummer. 
  • Consumptiecheques, Ecocheques (enkel voor verlichting) of cadeaubonnen.

Komen wij de meubels thuis leveren?

Dit kan ook cash, met de bankkaart of via overschrijving. Ook online betalen kan. Consumptiecheques, ecocheques en cadeaubonnen kunnen we niet innen bij een levering. Meer info vind je ook hier

Kan ik mijn meubels op afbetaling kopen?

Bij Krea en Colifac is het niet mogelijk om op afbetaling te kopen.

Moet ik het volledige bedrag betalen?

Zijn je meubels op voorraad en neem je ze meteen mee? Dan betaal je aan de kassa het volledige bedrag. Zijn je meubels niet op voorraad of worden de meubels thuis geleverd? Dan betaal je aan de kassa een voorschot van min. 20%. Het resterende bedrag betaal je bij levering/afhaling of 5 dagen op voorhand via overschrijving.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij aankoop in de winkel?

In de Colifac meubelwinkel kan je op onderstaande manieren betalen: 

  • Cash: je kan max 3000€ cash betalen. Dit conform de Belgische wetgeving. Dit bedrag wordt berekend over alle betalingen en bestellingen heen: voorschot, bijbetaling, saldo. Het is mogelijk om een deel cash en een deel met de kaart te betalen. 
  • Betaalkaart: Bancontact, Mastercard of Visa. Let hierbij op je persoonlijke limiet. Als deze is ingesteld op een bepaald bedrag, dan zal je op 1 dag niet meer kunnen betalen dan dat bedrag. Het is mogelijk om een deel cash en een deel met de kaart te betalen. 
  • Ecocheques: mogen enkel gebruikt worden voor LED verlichting
  • Consumptiecheques
  • Cadeaubonnen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij levering?

Dit zijn de mogelijkheden voor het betalen van je saldobedrag: 

  • Overschrijving: Je kan tot 5 werkdagen op voorhand ook het resterend saldo overschrijven op één van volgende rekeningnummers: BE03 4139 1647 8184 (KBC) of BE79 2930 1520 7433 (BNP Paribas Fortis). Vermeld bij overschrijving de OGM code of het verkoopsnummer. Je vindt de OGM code rechts onderaan de verkoopovereenkomst. Toch al dichter bij de leveringsdag dan 5 werkdagen? Gebruik dan een instant overschrijving.
  • Online betaling: In de bevestigingsmail van de leveringsdag, vind je een link om het saldo-bedrag online te betalen. Deze betaling volgt de regels van een kaartbetaling: als je persoonlijke limiet is ingesteld, dan zal je een bedrag boven die limiet niet kunnen betalen. In dat geval: verhoog je persoonlijke limiet in je online banking app of contacteer je bank. 
  • Betaalkaarten: Bancontact, Mastercard of Visa. Let hierbij op je persoonlijke limiet. Neem contact op met de bank om jouw persoonlijke limiet na te kijken en eventueel te verhogen.
  • Cash: Je kan tot €3.000 cash betalen aan onze chauffeurs. Dit conform met de Belgische wetgeving. Dit bedrag wordt berekend over alle betalingen en bestelbonnen heen: voorschot, bijbetaling, saldo afrekening, ... Het is mogelijk om een deel cash en een deel met de kaart te betalen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden in de webshop?

Bij een aankoop via onze website, betaal je online. Dit loopt via onze betalingspartner Multisafepay. Je krijgt verschillende opties aangeboden (Bancontact, Visa, Mastercard). Deze betaling volgt de regels van een kaartbetaling: als je persoonlijke limiet is ingesteld, dan zal je een bedrag boven die limiet niet kunnen betalen. In dat geval: verhoog je persoonlijke limiet in je online banking app of contacteer je bank. 

Lukt de betaling niet? Contacteer ons per mail (info@colifac.be) of telefonisch (03 760 18 53), wij helpen je graag verder! 

Cadeaubonnen kunnen niet rechtstreeks gebruikt worden in de webshop. Bij een mail- of telefonische bestelling, kan dat wel! Contacteer ons op info@colifac.be of 03 760 18 53. Consumptie- en eco-cheques kunnen enkel in de winkel gebruikt worden. 

Zit je nog steeds met vragen? Neem contact met ons op!

 

Winkel

+32 (0)3 760 18 53
info@colifac.be

Weekdagen: 10:00 - 18:00
Dinsdag gesloten
Zaterdag: 9:30 - 18:30
Zondag: 13:00 - 18:30

 

Levering & service

+32 (0)3 760 18 50
levering.service@krea.be

Maandag: 8:00 - 16:30
Dinsdag: 8:00 - 15:00
Woe - Do - Vrij: 8:00 - 17:30
Weekend: gesloten

 

 

Administratie

+32 (0)3 760 18 54

info@colifac.be

Weekdagen: 8:00 - 16:30
Dinsdag: 8:00 - 15:00
Weekend: gesloten

 

E-mail

Buiten de openingsuren? Gebruik onderstaande knop en vul het contactformulier in!

Contacteer ons